Polityka zwrotów



Masz prawo anulować zamówienie w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. 
Termin na anulowanie zamówienia wynosi 14 dni od dnia, w którym otrzymali Państwo towar lub w którym wskazana przez Państwa osoba trzecia nie będąca przewoźnikiem wejdzie w posiadanie dostarczonego towaru. 
 Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji za pomocą jasnego oświadczenia. 
 Możesz poinformować nas o swojej decyzji e-mailem biuro@adamax.com.pl 
 Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 30 dni od dnia, w którym otrzymamy zwrócony towar. Użyjemy tych samych środków płatniczych, których użyłeś przy zamówieniu i nie poniesiesz żadnych opłat za taki zwrot. 
Warunki zwrotu:  
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, należy upewnić się, że: 
    Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 30 dni 
    Towar jest w oryginalnym opakowaniu 
Następujące towary nie podlegają zwrotowi:  
    Dostawa towarów i usług wykonanych według Państwa specyfikacji lub wyraźnie spersonalizowanych. 
Dostawa towarów i usług elektronicznej. 
    Dostawa towarów, które ze względu na swój charakter nie nadają się do zwrotu, na przykład towarów, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których termin ważności już minął. 
    Dostawa towarów, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i zostały rozpakowane po dostarczeniu. 
    Dostawa towarów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy zwrotu wszelkich towarów, które nie spełniają powyższych warunków zwrotu, według naszego wyłącznego uznania. 
Zwracanie towaru 
Ponosisz odpowiedzialność za koszt i ryzyko zwrotu towaru do nas. Towar należy odesłać na adres: 
71-699 Szczecin, ul. Hoża 4/2 
Nie możemy ponosić odpowiedzialności za towary uszkodzone lub zagubione podczas przesyłki zwrotnej. Dlatego zalecamy ubezpieczoną i śledzoną usługę pocztową. Nie jesteśmy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy bez faktycznego odbioru towaru lub dowodu otrzymania zwrotu. 
Prezenty: 
Jeśli towary zostały oznaczone jako prezent podczas zakupu, a następnie wysłane bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt podarunkowy o wartości zwrotu. Po otrzymaniu zwróconego produktu bon podarunkowy zostanie wysłany do Ciebie. 
Jeśli towar nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub dawca prezentu wysłał zamówienie do siebie, aby przekazać je później, prześlemy zwrot pieniędzy do dawcy prezentu. 
Skontaktuj się z nami 
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej Polityki Zwrotów i Zwrotów, skontaktuj się z nami przez e-mail biuro@adamax.com.pl